Härlig ledighet ...

...hoppas jag ni alla hinner få dessa dagar. Äntligen är värmen här och riktigt passande till denna långledighet. Det grönskar i träden och man blir alldeles saligt glad...

Underbart glad är jag också nu eftersom vi äntligen fått in den Shabby chic härligt inspirerande piedestalen som jag vet många väntat på. Man kan även ha den som sidebord och sängbord som en följare på InWhite4You's Instagram tipsade mig om.
Ni som beställt beräknas få den levererad till er mån/tis nästa vecka (v 20)

Njut nu alla av det fina vädret och må riktigt riktigt gott. Kram på er!



Kommentarer

  1. Det var fint snirkligt mönster på
    piedestalen. Jag är ju alltid ledig
    torsdagar, men nu tog jag fredagen också.
    Skönt med långhelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Den ser väldigt fin ut.:-) Stina

    SvaraRadera
  3. Hej Lena,
    Den är verkligen helt underbar. Solen kom igår och den är här även nu. Lite ostadig dock. Ha en fin helg. Hoppas att du också får vara lite ledig.
    Varm KRAM
    Agneta

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg