Shoppa loss ~ Fri Frakt hela helgen ~Åter i Lager är nu våra fantastiska badrumsartiklar från Lisbeth Dahl

                    Mycket snabbare än beräknat fick vi igår in våra fantastiska Badrumsdetaljer; 

                       Tvålpumpen, Behållaren för bomullsrondeller, Brickan och Parfymflaskan. 

                                                    Hela setet FINNS NU I LAGER igen. 

                                     Varmt Välkomna in här för fler bilder och inspiration!




Solen skiner och det känns lite kallt men underbart ute. Idag får det bli mer fixande i trädgården. Förra helgen sopade vi och krattade undan det man kunde utan att förstöra gräsmattan innan marken torkat upp. Nu har de lite typiskt varit och grävt i gatan för stadsnätet ... En lång fåra längs hela gatan där de grävt upp asfalt och massa grus Ja ja det kändes skönt att ha det gjort i alla fall förra helgen. 

I eftermiddag ska jag städa klart inne och efter det ska jag luta mig tillbaka på vår inglasade altan, titta på älven som flyter förbi och bara njuta av kaffe och solstrålarna i min närhet. Kram på er och hoppas ni får en skön helg!

Kommentarer

  1. Vackert badrums-set. Och vilket fint
    väder vi fått, nu har du det gott på
    altanen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att önska dig en fin helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Fick mina varor i dag.
    Det blev såååå fint.
    Tack för snabb leverans.

    Kram Okki

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg