Fransk Lantstil - inredning inspiration...

... Vill jag ge er med denna bild. Här dekorerat i härlig Lantstil på det Nya Klaffbordet fån Danska EJA i vårt Showroom. Showroomet har för övrigt få lämna lite plats åt alla nya varor som nu i dagarna har anlänt. Vi packar upp och organiseras för fullt för att göra det smidigt för alla som är med och packar. Önskar ibland att dygnet hade mer än 24 timmar. Nåja, mycket kan man ändra på och påverka, men just det är nog lite svårt.

Har precis kommit tillbaka från en skön vårpromenad. För visst är det så att nu är faktiskt våren här på riktigt och äntligen! Det är ju helt underbart. Man blir så barnsligt överlycklig över att bara finnas till såna här soliga dagar. Våren är verkligen BÄSTA årstiden.

Ok nu ska jag gå ner och packa varor till er kunder en stund, därefter ska jag läsa lite mer i den fina boken Alkemisten av Paulo Coelho. Hört många som pratat om den men inte kommit mig för. En väldigt speciell och bra bok som jag varmt kan rekommendera..

Njut av lördagen och våren. Kram på er!




Kommentarer

  1. Snyggt brickbord. Tiden bara rusar iväg nu och det är mycket som ska hinnas med. Ha en fin vecka

    Kram
    annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg