Ledighet ger tid för reflektion...

..av vad som är viktigast i livet ... de närmsta och de som bryr sig om andra.

Men även att uppskatta det enkla, att solen värmer och skiner så här på våren och att putsa fönster som blir härligt blanka. Det är vad jag uppskattat idag. Att var med med de mina  ♥  och ... rena fönster!

Hoppas du har känt uppskattning för något stort eller enkelt dessa lediga dagar. Haft tid för reflektion av det viktiga i livet...


Lovade er fler nyheter från Chic Antique...







Tvålpumpar, vackra och dekorativa med diamantliknande glasstenar och sirliga mönster och som gör en lycklig varje gång man går in i badrummet...







Du hittar dem här!


Önskar er alla en riktigt skön extra söndag i morgon annandag Påsk. Kram på er!  



Kommentarer

  1. Hej visst är det skönt me ledigt. Superfina tvålpumpar vad kostar dem?
    Hälsn Carina :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Carina
      Den stora kostar 349 och den smala 329 kr. Klicka här så ser du alls våra nyheter http://inwhite4you.se/nya-varor.html
      Allt gott!

      Radera
  2. Oj... vilka läckra!

    Önskar dig en fin fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Så sant, så sant:)
    Vi behöver få tid till att reflektera och känna vad som är viktigast för oss i livet.
    Känner igen mig:)
    Du har så mycket fint och jag hoppas jag kommer till dig snart.
    Ta hand om dig!
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg