Speglar i Fransk Lantstil är något jag favoriserar....


... först några nya bilder jag tagit på mina silverspeglar .... 





...andra vackra speglar som jag hittat och haft i min Spegelbank länge... 







... har tyvärr inte kvar källan... 






...hittade en bild på en sån här trådstol igen...just love em 



... blått - klart - rent - fräscht   ...  ljuvligt...








Tack för att ni kikar in och tack ni som tar er tid att skriva en kort rad- det är alltid lika mysigt! 

...tyvärr hinner man inte skriva så mycket kommentarer nu när man läser runt ...
... sommaren och livet kommer liksom emellan...
...och så ska de´ va´ eller hur? ...

Ha en skön torsdag...
                                                                                      Kram 


Kommentarer

  1. Halloj!
    Såååå mycket fint du alltid visar!!! Super inspirerande... En sån där trådstol skulle man inte säga nej till!
    Ja, du är sååå välkommen! Vi bor ca 3,5 mil norr om Västervik. Var bor du förresten?
    Stor kram
    Sofia

    SvaraRadera
  2. Såååå mycket fint du visar.Bara så mycket underbara och ljuvliga speglar.Ja dom trådstolarna är ju bara så läckra.Ha en fin dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ja tänk om man hade massor av pengar. Då skulle jag göra om hemmet hela tiden. Du ger mycket inspiration och idéer. Speglar kan man inte få för många av.

    Ha en bra dag!
    Nette

    SvaraRadera
  4. Så ska det vara. Underbara bilder på vackra saker. Visst är det skönt med egen tid då och då. Ha en mysig lördag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Åhhh, vilken fin blogg du har...!
    Kram Karin!

    SvaraRadera
  6. Hej! Kikar in till dig och talar om att du har en underbar blogg som jag nu lagt till för att följa...

    Kika gärna in till mig med :o)

    http://butikvintage.se och
    http://himlalantligt.blogspot.com


    Hälsningar Måddan!
    Ha en underbar fortsättning på sommaren!

    SvaraRadera
  7. Kom precis hem från semestern och läste din kommentar!
    Men hjälp...då har vi ju träffats!:) Men du måste presentera dig ÄNDÅ, lova det! Jag har RUSKIGT svårt att känna igen folk... Det är ett stort problem för mig och jag hoppas att jag inte kommer "skämma ut mig" för någon på Formex som jag träffat men inte känner igen...
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg