Shabby chic online...

... hittar ni på http://inwhite4you.se/
och nu finns jag även på Instagram och ni som vill följa mig så heter jag Inwhite4you, enkelt eller hur?
Där hittar ni härliga bilder på Shabby chic inredning och lite uppdateringar från min webshop. Välkommen att kika in! Har ni Instagram och vad heter ni?

Idag skiner solen. Tänk vad mycket det gör ... man känner att man lever verkligen. Varit på en tur med hela familjen till mysiga Borgvik och Galleriet Sliperiet igen. Där är så njutbart att bara gå omkring och titta på allt fint de har.
Ha en fortsatt ljuvlig sommar... Kram på er alla finingar...

ps. några av bilderna är från flickr. Och de har jag hittat i min mapp Shabby chic/sommar/ljuvliga flaskor/ ...ds












Kommentarer

  1. Bara så underbara bilder.Får jag låna några bilder? Ha det gott fina du .Sommarkramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Rita. Visst får du det. Skriv gärna från vem du lånat. Jag har lånat från flickr.
    Med vänlig hälsning,
    InWhite4You

    SvaraRadera
  3. Många vackra bilder att vila ögonen på!

    SvaraRadera
  4. Tror chansen att hitta kameran är noll...Har pratat med polisen i både Höganäs och Helsingborg. Usch, det är så ledsamt...
    Stället vi bodde på heter Villa Mästerloths gårdshus", det går att googla fram, jag hittade det på blocket förra sommren, men då var det fullbokat. 6.500:-/vecka. Ganska dyrt, men det var helt underbart! Jag hade tagit SÅ mycket fina bilder på innergården!

    Ibland är det lättare när man ser folk, men inte alltid i mitt fall...Är jag dessutom stressad (som jag lär vara på Formex - ensam i montern...)kan det bli ännu värre...
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Vilket fint ögongodis. Bra början på dagen.

    Kramar från Nette

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder
    Tack för tipset om byn i Provence ,har redan ringat in den på kartan
    Känns som det inte dröjer så länge förrän jag är där igen
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
  7. Tack för din fina kommentar hos mig! Visst gör det skillnad när solen skiner ute, allt blir så mycket lättare och enklare på något vis.
    Du undrade hur jag lagt till min "namnskylt" i slutet av inläggen. Ska försöka förklara så det blir så enkelt som möjligt, Jag använde mig av paint för det är det programmet som jag tycker är lättast. Sen letar jag upp ett typsnitt som jag tycker om, finns det inte på paint så kan du ladda ner ett typsnitt du tycker om ifrån datafont.com, du laddar ner det och lägger det bland resten av alla typsnitt (du hittar dom i kontrollpanelen på datorn) sen när du är nöjd med ditt namn eller vad nu vill skriva, så sparar du bilden och förminskar den. Sen gör du som du gör när du lägger upp bilder på bloggen, fast lägger den allra sist, använder minsta bildstorleken och lägger den till vänster (ur menyn som kommer upp när du lägger in en bild i inlägget)
    Hoppas det inte blev för krångligt att förstå, då får du återkomma så ska jag försöka på ett bättre sätt!
    Önskar dig en trevlig helg! kram Bella

    SvaraRadera
  8. Åh vilka vackra bilder!
    Ha en riktigt fin helg!
    Kram/Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg