Lyckad och trevlig premiär...

...många trevliga vänner kom med blommor, tårta och påskgodis som jag fick som Lycka till presenter på min lilla premiär. Det var härligt att ha folk här och det lär inte bli sista gången för det var väldigt roligt.



Mina underbara väggappliquer i par inköpta i Paris pryder nu vänners hem...






Vad tycker ni om den här kofferten? Är den inte härlig?


Den vita romantiska kandelabern försvann fort. De sirliga lyktorna var också populära. De står nog nu i hallen hos en av mina vänner och lyser upp. 

Tack alla ni som skrivit fina lycka till kommentarer i min blogg och tack alla ni som kom och besökte butiken och gjorde dagen sååååå lyckad och trevlig. Varmt Välkomna Åter. Kram kram...


Kommentarer

  1. Hej Lena!
    Vad glad jag blir för din skull!
    Vad mysigt det låter. Jag hade gärna kommit, men vi hade fullbokat med gäster och släktträff i påsk. Kommer gärna nästa gång du har öppet:-)
    Stor kram på dig!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder! Kofferten är fantastiskt fin! Vad roligt att premiären var lyckad!!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg