Men oj, vart tog våren vägen...

Den var ju här och man fick sådan lust att göra massa härligt; plantera blommor, börja greja i trädgården, köpa nya gardiner, möblera om, fylla på garderoben med pastellfärgade plagg, måla, skapa - ja oh vilken energi man fick och jag tror inte jag är ensam om detta.

...hoppas den hittar tillbaka....




...de här bilderna tycker jag ger hopp om att den kommer tillbaka -  kanske fortare än vi tror. Visst är det oftast så att helt plötsligt går det såååå snabbt. Snart sitter vi alla där vid husväggen vända mot solen med en kopp kaffe i handen och bara njuter... Visst? Känner ni känslan.... snart är den här på riktigt - Mmmm


  


Ha en skön helg. Kram

Kommentarer

  1. Godmorgon!! Ja våren den tog lite semester minsann, vaknade upp till ett vitt täcke i förgår, nu är snön borta men det är lite mulet. Imorgon har det lovat stor sooool och plusgrader, jag fokuserar på det...fniss :-))

    Ohhhh så vackra bilder du bjuder på, ser så våriga ut. Ja nu längtar vi efter att få påta i trädgården och pastelliga kläder....tänk så härlig tid vi har framför oss!!

    Ha nu en fin dag!! Stor KRAM Paula

    SvaraRadera
  2. Visst längtar vi! I dag är det mer hoppfullt. All snö som kom i förrgår är nu borta och det går fint att cykla igen.
    Vilka underbara bilder! Är det hemma hos dig?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh ja vad jag önskar det vore så. Tar några rum i taget. Men mitt mål är att fåså här fint överallt. Inspirationsbilder hjälper och sätter fart på en, eller hur? Idag verkar våren ha kommit tillbaka och även energin, så nu ska här grejas och fixas med en massa saker. Ha en lhärlig vårdag. Kram Lena

      Radera
  3. Ja våren skulle nog få skynda på, vi har ännu en halv meter med snö :) Tack för din kommentar om den lilla tavlan. Gipsramen köpte jag färdigt hos Sinelli (motsv. Panduro i Sverige). Printade ut en vintagebild, som jag limmade på med decoupage-lakk och så limmade jag spets runt omkring. Snabbt och enkelt :)
    Ha en fin lördag!
    kram Tini

    SvaraRadera
  4. DE E klart den kommer tillbaka :) Underbara bilder du bjuder på :)
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg