Tyvärr blir det ingen Antikmässa i år...

...istället får ikväll några av de  ljuvligaste ljusstakar lysa upp tillvaron för mig och min dotter...




Vi skulle nämligen ha varit på Antik mässan i Sthlm där min man ställer ut. Men ack nej...  min dotter
blev liggande i feber och är riktigt hängig.





Istället får vi tända ljus och mysa tillsammans - och då kommer de här fina ljusstakarna till sin rätt...
Visst är de ljuvliga...




Helgens räddning var dock när jag igår fick gå på en annan mässa - Vin & Deli mässan här i Karlstad med några av mina bästa vänner.
Det innebar provsmakning av fantastiska variationer av goda, fina och fräscha vin, öl, whiskey, drink
och champagnesorter.








Vi hann inte mer än hänga av oss och börja titta oss ikring så kom NWT och ville fota vid vårt
första stopp - champagneprovningen. Lite kul naturligtvis... hi hi.


Tumblr_lq8tsxjspb1qhx7ljo1_500_large_large


En härlig stämning rådde - fransk, sydeuropeisk atmosfär med mingel, mycket skratt och
trevliga möten med bekanta...

Mycket annat gott fanns att avnjuta...

Tumblr_ljfxaxbwuy1qg8cf4o1_500_large


Ha en skön lördags kväll. Kram på er!

Kommentarer

  1. Hejsan!

    Vilken vacker ljusstake!! Men va trist att dotter din blev hängig :-( Men tur i oturen att du ändå kom iväg på en av mässorna, den verkar ju ha varit gudomligt trevlig måste jag säga :-) Vem skulle inte ha velat minglat runt och ätit och druckit gott...hihi!

    Önskar dig en riktigt skön söndag!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Ja det kändes lite lyxigt faktiskt. Det är viktigt att var ute och hitta på lite olika saker. Det uppskattar man ju och dessutom uppskattar man det att bara göra ingenting ibland också - så är det ju jin och jang ger harmoni.
      Vilket mysigt kalas du fixade för dina vänner som du skrev i din blogg. Kul!
      Ha en bra vecka :))

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg