Härligt med en hel helg framför sig...

...och idag ska jag måla klart det fina lilla bordet, ett runt bord med tre små söta ben i lite rokokostil, som jag hittade i somras på ett Stockholmsloppis. Vitt ska det bli naturligtvis. Ska även shabba mitt spegelfönster som redan är färdigmålat i matt vit färg och som nu ska få sig lite nötta kanter och hörn så det blir så där typiskt i stilen som man vill ha det.Kika in på Tradera. Det kommer att finnas där till salu från och med i kväll...  Oj vad har jag lovat nu, bäst att sätta fart. Hi hi.

Visst börjar man längta lite efter våren. De här ljusa fina bilderna får mig att nästan höra fågelkvitter och se snödroppar komma upp ur gräset. Det går fort, snart är den här, den euforiskt vackra och underbart ljusa våren.
Ha nu en skön fredagskväll och låt er ta er tid att känna att ni är lediga, passa på att göra det ni tycker om och vill. För min del är det att måla och greja hemma. Kram på er!







                               20090119120922_large


                         

                      214501_980_large

Kommentarer

Populära inlägg