Köpt nya gardiner till tvättstugan...

... och det är i stort sett klart där nere. Lite små detaljer som en papperskorg, fler handdukar och ja du vet man vill alltid fylla på med mer grejer. Jag lovade er bilder och här kommer de. Före och efter. Läcker förändring va?  
    ...FÖRE:


                              


        ...och EFTER:










Var på loppis med min vän -inna som har samma goda smak som mig, i tisdags och hittade lite fint som jag ska fixa med nu på lovet. Dessvärre när jag skulle böja mig ner och kolla en söt liten pressglas skål som fanns på en låg hylla, så plötsligt högg det till i knät - aaaaj det kändes! Har vilat och ätit voltaren men nu får det vara nog. Ska ut på en liten promenad innan jag slänger mig framför "Mördare okänd" och i morgon ska jag prova springa lite. Man blir tokig av att  inte får röra på sig.
             
                      Fler bilder ...














                  ... av det som du har möjlighet att köpa. De här underbart typiskt Shabby chica prydnadssakerna hittar du på Tradera. Om du är intresserad så passa på att buda. Du hittar dem under shabby chic eller klicka på titeln till detta inlägget så kommer du till en av mina auktioner och sen kan du klicka dig vidare till "säljarens alla annonserr" 
Ha en underbar kväll. Tjingeling på er!

Kommentarer

Populära inlägg