Söndags stök i kök

Hej idag har jag varit så duktig och rensat några lådor i köket. Oh vilken tid det tar nar man ska börja flytta och omorganisera saker. Till slut har man saker överallt och vet inte varför man över huvudtaget satte igång det. Tror aldrig det ska ta slut på plockandet. Så äntligen klart och en skön känsla uppstod när nu faktiskt kan se vad som finns i lådorna och man tänker nu ska jag hålla den här ordningen framöver. Hmpfrr, vi får se hur länge det håller... Men känslan av ordning värmer i allafall ett tag. 
Har varit på en shoppingtur också. Var tvungen att visa den såååå underbart romantiska kudden som jag hittade. Vilken hjärte söt kudde, hi hi
Dessutom vill jag visa den fina brädtavlan med visdomsord om kärlek på som jag gjort för en tid sedan. Håller nu på med många fler som ni får se framöver. Ha nu en bra start på veckan. Kram och på återseende. Tjingeling!


Kommentarer

Populära inlägg